Przetłumacz stronę

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award!
Jest mi niezmiernie miło, że otrzymałam dwa wyróżnienia od: Frutiny i Ryśka i Ani.
Jestem mile zaskoczona i bardzo Wam za to dziękuję.


"Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

Oto odpowiedzi na pytania Frutinki:
1. Jakie otrzymane pocztówki sprawiają Ci największą radość?
 Radość sprawiają mi kartki przede wszystkim z nowych miejsc, takich których jeszcze nie mam w swojej kolekcji.

2. Co ma dla Ciebie większe znaczenie - obrazek, który pocztówka przedstawia,czy to, co nadawca napisał?
 Na pewno jedno i drugie, ale jeśli mam wybrać to jednak zdjęcie.

3. Na innych blogach pocztówkowych interesuje Cię zamieszczony wpis/opis, czy tylko wizerunek przedstawionych pocztówek?
Musi być jedno i drugie, ale z umiarem.
4. Czego nie lubisz przy wypisywaniu pocztówek?
Nie lubię pisać w obcym języku, bo sprawia mi to trudność.
5. Do jakich osób lubisz najbardziej wysyłać pocztówki?
Nie ma takich.
6. Poza pocztówkami, czym się interesujesz, co lubisz zrobić?
Lubię czytać książki oraz wyszywać haftem krzyżykowym
7. Gdzie chciałbyś/chciałabyś wyjechać, jaki kraj zwiedzić, gdyby nie ograniczały Cię fundusze?
Myślę, że byłby to jakiś ciepły kraj leżący nad morzem.
8. Jaka jest twoja ulubiona książka, do której często wracasz?
 Nie mam takiej.
9. Czy razem z Tobą mieszkają zwierzęta? Jeśli tak, to jakie?
W domu mam bojownika zwanego Borysem, a na podwórzu mam 2 koty, 1 psa, 1 pawia i 15 kur.
10. Jakiej muzyki najbardziej lubisz słuchać, a na dźwięk jakiej uciekasz?
Lubię każdy rodzaj muzyki.
11. Co najbardziej Cię wzrusza?
Zależy od nastroju, ale zazwyczaj wzruszam się przy filmie i książce.
Nominacje od mnie dostają:
A to moje pytania do Was:
1. Skąd się wziął Twój nick?
2. Skąd pomysł na bloga?
3. Co ciekawego można zobaczyć w Twoim mieście/okoliach?
4. Czy można tam zjeść typowo regionalną potrawę?
5. Jakie są nietypowe słowa używane w Twoim regionie?
6. Polska potrwa, za którą przepadasz.
7. Jakiej polskiej potrawy nie lubisz?
8. Miejsce w Polsce które polecasz na weekend.
9. Ulubiona książka.
10. Twój sposób na relaks.
11. Twoje wakacyjne plany?
Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi, dlatego umieszczajcie je na swoim blogu. W komentarzu pod tym postem proszę o linka do Waszych wpisów.
Życzę powodzenia miłej zabawy :)

4 komentarze:

  1. :D Dziękuję za nominację !! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  3. http://pocztowki-ag.blogspot.com/2013/06/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę:
    http://edi-pocztowki.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html
    i dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania