Przetłumacz stronę

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Finlandia

Ostatnimi czasy staram się na bieżąco pokazywać polskie otrzymane widokówki. Skutek tego jest taki, że nazbierało mi się ponad 20 oficjalnych kartek. Dlatego, też w tym poście chcę pokazać pocztówki, które przywędrowały do mnie z Finlandii.
Pierwsza z nich to zimowy widok na Jezioro Oulujärvi, które jest jednym z największych jezior Finlandii.
     http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1995783
Dystans: 1,635 km
Czas podróży: 4 dni

Poniższa karteczka to ogród kwiatowy, który znajduje się w Kanadzie. Szkoda, że jest to widok nocny, gdyż zdjęcia tegoż ogrodu zrobione w świetle dziennym są imponujące.
    http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1995807
Dystans: 1,355 km
Czas podróży: 4 dni
 

Ostatnia finlandzka pocztówka to reprint z miasta Hämeenlinna, z widokiem na XIII wieczny zamek.
Czas podróży: 6 dni

2 komentarze:

  1. Pierwsza jest wspaniała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam pierwszą pocztówkę i nie mogłam się na nią napatrzyć, przewijam dalej i druga zachwyciła mnie tak samo - są piękne! Życzę jak najwięcej takich :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania