Przetłumacz stronę

czwartek, 23 października 2014

Ustrzyki Dolne

Ustrzyki Dolne to miasto położone w południowo wschodniej części województwa podkarpackiego. Leżą na trasie Małej i Dużej Pętli Bieszczadzkiej. Ustrzyki Dolne nazywane są nie tylko "Stolicą Bieszczad", ale też "Zimową Stolicą Podkarpacia". Największą atrakcją turystyczną Ustrzyk są góry, świeże powietrze, a także wyciągi narciarskie, pływalnie. Kartkę z zachodem słońca i datownikiem okolicznościowym wydanym z okazji Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn otrzymałam od Ani.

7 komentarzy:

  1. Też ostatnio otrzymałam taki znaczek. Pocztówka boska, to słońce, ta mgła w oddali... troszkę taka nastrojowa nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham zachody słońca! A chyba taki datownik też otrzymałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój datownik jak widać jest z Wrocławia, a były takie same z innych miast: Krakowa, Katowic, Bydgoszczy, Gdańska i Łodzi. Może masz któryś z nich?

      Usuń
  3. Mam dokładnie taką samą pocztówkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, klimatyczna pocztówka i przepiękny znaczek :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania