Przetłumacz stronę

poniedziałek, 10 listopada 2014

Poznańskie koziołki

Koziołki na wieży poznańskiego ratusza są jedną z atrakcji miasta. Codziennie w południe
sympatyczne białe koziołki wychodzą ze środkowej wieżyczki, pochylają się ku sobie głowami i przez minutę bodą się rogami. Na pocztówce zostały przybite dwa ozdobne datowniki. Jeden z nich to "Zamek Królewski przywrócony Poznaniowi", drugi zaś to trykające koziołki - idealnie pasujące do kartki. Pocztówka przyfrunęła do mnie od Marysi.

3 komentarze:

  1. Oooo a do mnie jeszcze kartka z tymi datownikami nie przyfrunęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koziołki zawsze spoko hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pocztówka i datownik. W Poznaniu byłam, ale nie miałam okazji zobaczyć koziołków.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania