Przetłumacz stronę

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Kopenhaga nocą

Pocztówka do Wiolki już poleciała, tak więc myślę, że jeszcze w tym tygodniu powinna być u zwyciężczyni.
Ogromną pocztówkę, bo większą niż format A5 ze stolicą Dani - Kopenhagą otrzymałam od Krystyny. Najbardziej znaną atrakcją turystyczną jest pomnik Małej Syrenki, bohaterkę z baśni Hansa Christiana Andersena, który stoi od ponad 100 lat przy nabrzeżu Langelinie. W pobliżu znajduje się kanał portowy Nyhavn (pierwsze zdjęcie), wzdłuż którego stoją XVII i XVIII- wieczne kolorowe kamieniczki. Na środkowym zdjęciu znajduje się Plac Ratuszowy, którego głównym budynkiem jest najwyższa budowla Danii - Ratusz. Mniejsze dolne fotografie przedstawiają kolejno: Teatr Królewski, Plac Amagertorv, Magasin du Nord, gmach nowej Opery Królewskiej oraz Kościół Fryderyka.

10 komentarzy:

  1. Ładna, nastrojowa. Dużo ciekawych ujęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, aż chciałoby się tam pojechać i zobaczyć to na własne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, od dłuższego czasu staram się bezskutecznie o kartkę z Danii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także mam taką olbrzymią piękną kartkę z Kopenhagi, ale z zachodami słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dlaczego tej pocztówki nie da rady powiększyć na cały ekran?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale kartkę skanowałam w większej rozdzielczości niż zwykle. Jeśli to nie jest powód, to nie mam pojęcia dlaczego nie da rady jej powiększyć :/ Wszystko inne robiłam tak jak zwykle.

      Usuń
    2. Niektóe kartki na Twoim blogu można powiększyć, inne nie i nie wiem dlaczego....

      Usuń
  6. Uuuuuu... nawet konkurs mnie ominął...:(

    Piękna pocztówka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne nocne widoki :) I do tego kartka jest faktycznie ogromna! Chowa się przy mojej największej kartce :p

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania