Przetłumacz stronę

sobota, 7 marca 2015

Rozdanie marcowe

Tak jak obiecałam, przygotowałam dla Was już trzecią marcową Rozdawajkę. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w zabawie. Do wygrania tym razem będą nie tylko pocztówki, ale też nagroda niespodzianka.
Nagrodzona zostanie jedna osoba, która zostanie wybrana drogą losową. 

ZASADY KONKURSU:

 1. Należy być publicznym obserwatorem bloga.
 2. Jeśli prowadzisz bloga należy umieścić poniższy baner z linkiem naprowadzającym.
 3. Zostawić komentarz z informacją:
 a. pod jakim nickiem obserwujesz mojego bloga
 b. link do swojego bloga lub e-mail

REGULAMIN: 
 1. Organizatorem i sponsorem konkursu jest autorka bloga - Weronika. 
 2. Rozdanie trwa od 07.03.2015 do 17.03.2015.
 3. W rozdaniu mogą wziąć udział tylko publiczni obserwatorzy bloga.
 4. Do konkursu można zgłosić się tylko raz.
 5.  Zwycięzca zostanie wybrany drogą losową.
 6. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w ciągu 5 dni od zakończenia konkursu, czyli od 18 do 22 marca 2015 roku.
 7.  Zwycięzca jest zobowiązany w ciągu 3 dni przesłać mi adres korespondencyjny poprzez zakładkę "KONTAKT".
 8. W razie braku maila od zwycięzcy zostanie on zdyskwalifikowany, a na jego miejsce zostanie wylosowana kolejna osoba.
 9. Zgłaszając chęć udziału w konkursie przyjmujesz warunki Regulaminu oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych osobowych (Dz.U.NR.133 pozycja 883).
 10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

Zapraszam do zabawy i życzę wszystkim powodzenia!!!

Baner, który miałam przygotowany w tamtym miesiącu miał być użyty i teraz, ale u niektórych osób zauważyłam, że obrazek był odwrócony. Dlatego mam nadzieję, że ten nowy baner nie zrobi żadnego psikusa. 
Na koniec pocztówka z zachodem słońca nad Bałtykiem. Kartkę otrzymałam od Krystyny. 

19 komentarzy:

  1. Cudna kartka :) Chętnie wezmę udział w konkursie ale nie wiem jak wstawić baner do siebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonaj czynności w tej kolejności: kliknij w Projekt (obok Wyloguj), następnie Układ - dodaj gadżet - Obraz. W tym okienku należy uzupełnić odpowiednio pola. W razie, gdyby coś poszło nie tak, daj znać.

      Usuń
  2. Bardzo chętnie wezmę udział :)
    Pocztówka z Morzem Bałtyckim bardzo ładna, aż chciałoby się teraz takiej pogody :)
    Obserwuję jako kingway Kinga, adres bloga: kingway007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście z chęcią wezmę udział, obserwuję jako Sawatka, sawatka.blogspot.com, baner za chwilkę umieszczam.
    Piękna kartka znad Bałtyku! Ostatnio też wysyłałam pocztówki z tym znaczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zachody słońca, piękna kartka :)
    Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://palcempomapiee.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Luty już się skończył więc chyba w punkcie 6 miałaś na myśli marzec!

    ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tomaszu za zwrócenie uwagi :) Błąd został już poprawiony.

      Usuń
  6. Chętnie wezmę udział w konkursie:)
    Obserwuję jako Filolog.
    Banerek wstawiony: http://polskiewidokowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście zgłaszam chęć udziału :)

    Obserwuję jako: Edi
    Link do bloga: http://www.edi-pocztowki.blogspot.com/

    W ogóle ładny banerek :P
    Ja mam jeszcze mnóstwo pocztóek od Krystyny i co jakiś czas staram się pokazywać jakąś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek ładny i widzę też, że na blogach się nie odwraca jak poprzednim razem :)
      Mi też trochę pocztówek od Krystyny się uzbierało i nie tylko od niej :p

      Usuń
  8. Zgłaszam się do zabawy :)
    Obserwuję jako Edyta M, baner na blogu: http://zadrukowany-kartonik.blogspot.com/

    Wiosennie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja również się zgłaszam! :)
    Obserwuję: Aoi Akuma
    Link: http://pocztowkowy-raj.blogspot.com/
    Email: kasiad9-98@o2.pl

    Kartka z zachodem słońca jest piękna. Lubię takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do zabawy,
    obserwuję jako Glazeczka
    http://pocztowka-ze-swiata.blogspot.com/
    email: anngal4@wp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również chętnie wezmę udział!Obserwuję jako rzaba, baner na snail-mailing.blogspot.com, mój mail: obywatel.zaba@gmail.com.

    Pocztówka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. ;) Rączka w górę- ja też się zgłaszam
    Obserwuję jako Agata Fijałkowska
    adres mojego bloga: http://okienkopoznawcze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Żaneta
    adres bloga: zanetaandpostcards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Ja Optymistyczna
    adres bloga: optimisticpostcrosser.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako dorota wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania