Przetłumacz stronę

środa, 1 kwietnia 2015

Kościół w Sieniawie

Pamiętacie, że dziś Prima Aprilis? Mnie jeszcze nikt nie wkręcił, ale udało mi się zrobić mały kawał mężowi. Mam nadzieję, że i Wy zrobiliście komuś jakiegoś psikusa. Pochwalcie się jak wkręciliście kogoś oraz jakie kawały i żarty na Was czekały.
Dziś przygotowałam kartkę od Żanety z kościołem parafialnym pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Sieniawie. Tutaj w podziemiach świątyni znajduje się rodowa krypta książąt Czartoryskich. Krypta ta jest bardzo skromna, nie ma żadnych ozdób. Znajduje się tu 22 trumny oraz ołtarz z końca XIX wieku.

9 komentarzy:

  1. Ja w ogóle zapomniałam, że dzisiaj jest Prima Aprilis i dlatego zostałam wkręcona. Potem próbowałam wymyślić coś fajnego, ale nie wpadłam na nic dobrego ;)
    Chyba kiedyś słyszałam o Sieniawie i właśnie o krypcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna pocztówka i akurat to nie jest żart. ;)
    Mnie nikt nie wkręcił, za to moją przyjaciółkę tata przestraszył, mówiąc, że ich pies zrobił sobie coś w łapkę i mu krwawi. Ale jak dodał, że złamał sobie ogon, a ona zobaczyła psa merdającego ogonkiem, to skapnęła się, że to Prima Aprilis. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kartka jest autentyczna :)
      Już sobie wyobrażam biedną Twoją koleżankę, gdy usłyszała taką wiadomość. Dobrze, że okazało się to być żartem.

      Usuń
  3. Mam identyczną pocztówkę! tylko trochę z innej perspektywy i kościół był jeszcze przed remontem. No i mam nocny wodok. A tak w ogóle to mam pocztówkę z pałacem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale żeś namotała :D Też mam kartkę z pałacem :p

      Usuń
  4. Nikogo nie wkręciłam bo jakoś za tym nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna pocztówka! ;-)
    Mi pierwszy raz w życiu udało się kogoś wkręcić.. i tym kimś był mąż ;) ze względu na to że mąż nie ma pamięci do dat to całkiem zapomniał że dziś Prima Aprillis ;P i najważniejsze że udało mi się.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze nabieram męża i co ciekawe co roku mówię mu to samo, a on zawsze się na to nabiera :P

      Usuń
  6. Nie przepadam za robieniem kawałów na Prima Aprilis, więc nikogo nie wkręciłam. :p Pocztówka bardzo ładna. Kościółek przypomina mi trochę poznański kościół ze Wzgórza św. Wojciecha. :o

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania