Przetłumacz stronę

środa, 16 stycznia 2019

Tatry

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać cztery pocztówki z Postrabbit z widokami na Tatry. W swoich zbiorach mam już małą kolekcję kartek z Tatr i Zakopanego. Niektóre już wcześniej prezentowałam tutaj i tu
Zakopane zimą otrzymałam od Bogdana.

Kartkę zatytułowaną: Letni zachód słońca w Tatrach dostałam od forumowej ene.

Tatry Zachodnie to jedno z trzech pasm górskich Łańcucha Tatrzańskiego. Jak nazwa wskazuje jest to zachodnia część Tatr, położona w 25% na terenie Polski. Reszta natomiast znajduje się na Słowacji i tu też jest najwyższy szczyt tego łańcucha - Bystra wznoszący się na wysokości 2248 m n.p.m.
Polskim najwyższym szczytem Tatr Zachodnich - jest Starorobociański Wierch o wysokości 2176 m.n.p.pm.
Poniższa pocztówka przyszła do mnie od Pauliny.


Na koniec zostawiłam pocztówkę z widokiem na masyw Tatr Bielskich. Położone są one w całości po stronie Słowackiej. Najwyższym szczytem Tatr Bielskich jest Hawrań o wysokości 2152 m. n.p.m.
Pocztówka przywędrowała do mnie od Justyny.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Tatry, bardzo mnie uspokajają i dodają sił. :) Prześliczne pocztówki. Kocham takie widoki, no kocham. :) Miłego dnia życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te nasze Tatry! Szkoda, że tak daleko mam do nich...

    A Twoje widokówki są znakomite, Weroniki :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania