Przetłumacz stronę

wtorek, 25 czerwca 2019

Międzyzdroje

Międzyzdroje to letnia stolica Pomorza Zachodniego. Miasto leży na największej polskiej wyspie Wolin. Piaszczyste, szerokie plaże, urwiste klify oraz piękna przyroda Wolińskiego Parku Narodowego, a także Festiwal Gwiazd przyciąga tu wielu turystów. Atrakcją w Międzyzdrojach jest molo o długości 395 m, które wybudowano w miejscu drewnianego pomostu niszczonego wielokrotnie przez sztormy. Pierwszą część mola oddano do użytku w 1996 roku, a w marcu 2005 roku nastąpiło otwarcie drugiej części mola pełniącej również rolę przystani.

4 komentarze:

  1. Jak widać nie musimy się wstydzić polskich miast, tych nad Bałtykiem również !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno z moich ulubionych miast nad polskim morzem :) Zaraz obok Ustki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne pocztówki. Nigdy tam nie byłam, a jakoś tak rok w rok mi się myśli o tym miejscu. Raz nawet prawie udało mi się namówić przyjaciółkę, ale jednak nie chciała tam pojechać... a to bezczelność. hehe Znów będę namawiać, przeca się nie poddam. :D Pięknego dnia kochana, ja tu zaraz będę pełzać, co tak źle upały znoszę. hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłem w tym miejscu na wczasach kilka lat temu. Bardzo miłe wspomnienia wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania