Przetłumacz stronę

wtorek, 28 października 2014

Elektrownia w Rybniku

Pocztówkę z największą elektrownią na Górnym Śląsku otrzymałam od Haliny. Elektrownia „Rybnik” została wybudowana w latach 60. XX wieku, jak nazwa wskazuje znajduje się ona w mieście Rybnik. Kartka ta została wysłana za pomocą strony www.photofancy.pl. Klikając tutaj każdy z Was może zaprojektować własną pocztówkę, a następnie darmo wysłać na wybrany adres. Jak widać pocztówka taka jest wysyłana z Niemiec. Czy ktoś z Was już korzystał z tej oferty?

6 komentarzy:

  1. Ja wysyłałam tak kilka kartek do koleżanek ze studiów, no i wszystkie doszły :) Natomiast ostatnio wyslałam kartkę do siebie za pomocą tego serwisu, by zobaczyć na własne oczy jak wygląda taka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie, pięknie! Do koleżanek ze studiów się wysyła kartki, a o siostrze nie pomyślała :/

      Usuń
  2. Ja o tej stronie dowiedziałam się całkiem nie dawno ;) i również wysłałam ją do siebie,żeby ocenić jakoś itp ;) aż jestem ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jakość kartki podoba, dlatego zaraz zrobię jakąś pocztówkę dla siebie. Oczywiście jak dojdzie, pochwalę się nią na blogu :p

      Usuń
  3. Jestem fanką fabryk, a nigdy nie widziałam z nimi pocztówki, pomysł z PhotoFancy jest w tym przypadku idealny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halina, napisała mi, że nigdzie nie widziała pocztówki z tą elektrownią, dlatego zrobiła swoją własną kartkę. Dzięki PhotoFancy możemy zaprojektować sobie pocztówki, z taki miejscami jak elektrownie, które nie są uwiecznione na zwykłych widokówkach :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania