Przetłumacz stronę

poniedziałek, 13 lipca 2015

Mercado Central

Walencja leży nad Morzem Śródziemnym, w środkowo-wschodniej Hiszpanii. Jest to trzecie co wielkości oraz liczby ludności miasto tego kraju. Można tu podziwiać liczne zabytki oraz piękne plaże. Na mojej pocztówce znajduje się jedna z największych hal targowych w Europie - Mercado Cantral. Można zaopatrzyć się tu w różne świeże towary, między innymi: ryby i owoce morza, mięso, warzywa, owoce, sery. Budynek hali został wzniesiony na początku XX wieku, a powierzchnia jego zajmuje ponad 8000 metrów kwadratowych. Pocztówkę z hiszpańskimi smakołykami otrzymałam od żony Tomasza. Jeśli ktoś jeszcze nie zna tego pana to zapraszam na wywiad z Tomaszem, który przeprowadziła Sara.

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię wszelkie targowiska, bazary, itd., bo tam to dopiero jest życie! Wszyscy się prawie znają, rozmawiają, wołają, krzyczą, sprzedają, a ludzie się targują, oglądają, wąchają, czasem smakują. Inne życie :)
    Hiszpańskie smakołyki? To brzmi bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również uwielbiam targowiska i bazary i jak tylko jestem w jakimś mieście, które posiada taki tradycyjny to od razu go odwiedzam. w Walencji nie byłam, ale ich targ przypomina mi ten w Barcelonie. świetna kartka jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też otrzymałam przesyłkę z Walencji od pani Beaty - ale mnie zaskoczyła! :)
    Smakowita kartka. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania