Przetłumacz stronę

sobota, 19 września 2015

Gogołów

 Gogołów to wieś położona w zachodniej części województwa podkarpackiego, na Pogórzu Strzyżowskim. Najcenniejszym zabytkiem wsi jest zabytkowy XVII-wieczny drewniany kościółek pw. Św. Katarzyny. Obiekt ten znajduje się na Szlaku Architektury Drewnianej. Na szczycie wzgórza Dzioł, obok wyciągów narciarskich "Pod Dziedzicem" znajduje się unikatowa plenerowa galeria rzeźby "Gogołowskie Drzewoludy".
Poniższą pocztówkę dostałam z wymiany datownikowej od Asi. Na pocztówce znajduje się jednodniowy stempel wydany z okazji 6
50-lecia nadania praw miejskich Jasłu.

13 komentarzy:

  1. Widziałam już gdzieś tą pocztówkę i nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że u Twojej siostry :D
    Datownik, jak i znaczek za 1,55 zł bardzo fajny, ale i sama pocztówka jest ładnie rozłożona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już gdzieś tę kartkę widziałam, ale nie wiem na którym blogu. Sprawdziłam i widzę, że Edi nie mam Gogołowa, więc musiał być to ktoś inny ;)

      Usuń
  2. Mam taką samą od Asi :) I bardzo możliwe, że Kinga ją u mnie widziała, bo już ją kiedyś pokazywałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! I już wszystko jasne. Bo też się zastanawiałam gdzie widziałam tę pocztówkę :P

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się drewniany kościółek. Jestem fanką Szlaku Architektury Drewnianej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewnianych kościołów na Podkarpaciu jest dużo. Nawet niedaleko mnie w Piątkowej czy też w Bachórcu są takie kościółki, ale jakoś nigdy ich nie zwiedzałam. Muszę się kiedyś zmobilizować, wziąć rower i pojechać je zobaczyć :)

      Usuń
  4. Też już ją kiedyś gdzieś widziałam... :D Ale gdzie to nie mam pojęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę kolejną osobę, która kartkę kojarzy, tylko nie wie z jakim blogiem. Sylwucha się przyznała, więc pewnie u niej widziałaś tę pocztówkę :p

      Usuń
  5. Lubię takie lokalne pocztówki :) gdyby ktoś chciał do mnie wysłać kartkę ze swojego miasta to zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że male miasteczka mają swoje pocztówki ;)
    Bardzo ładne znaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam wrażenie, że gdzieś już taką pocztówkę widziałam. Co jednak nie zmienia, że jest piękna :D Mam słabość do drewnianych kościołów! Chciałabym w takim wziąć ślub :p

    OdpowiedzUsuń
  8. kartki z datownikami takie rozchwytywane. :D bardzo podoba mi się ta kartka, chyba ze względu na ten pełny uroku, niewielki kościółek.

    OdpowiedzUsuń
  9. o proszę, nigdy nie słyszałam o tej miejscowości a szkoda, bo patrząc po pocztówce wygląda na godną uwagi. może kiedyś jak będę miała wreszcie trochę więcej czasu, żeby pobyć w domu... :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania