Przetłumacz stronę

wtorek, 27 lutego 2018

Arboretum w Wojsławicach

Zawitała do nas prawdziwa mroźna zima. Niektórzy już tęsknią za piękną, słoneczną pogodą, dlatego dla rozgrzania pokażę śliczny widok z Arboretum w Wojsławicach. Niech Was nie zdziwi cena znaczka, ale kartkę otrzymałam w 2015 roku od Gosi.
Wojsławie położone są w województwie dolnośląskim, w powiecie dzierżoniowskim. Jest to dzielnica miasta Niemcza, leżącego około 50 km na południe od Wrocławia. Tutejsze arboretum powstało na początku XIX wieku, natomiast obecny kształt nadał mu Fritz von Oheimb. Jego imieniem nazwano jeden ze stawów parku, który widoczny jest na poniższej pocztówce.

5 komentarzy:

  1. Moje klimaty. Cudnie. Dużo roślinności i bajkowa atmosfera. Mam nadzieję, że kiedyś tam pojadę. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała kiedyś odwiedzić to piękne miejsce :) Pozdrawiam gorąco :D

      Usuń
  2. Widok jak z rajskiej wyspy:) Jeszcze nie byłem, ale mam podobną pocztówkę z Arboretum Wirty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny widoczek. Mam podobne kartki, ale z OB we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania