Przetłumacz stronę

środa, 7 marca 2018

Rewal

Rewal jest miejscowością wypoczynkową położoną w województwie zachodniopomorskim, w powiecie gryfickim. Ta nadmorska miejscowość słynie przede wszystkim z czystego powietrza bogatego w jod, a także z pięknych, szerokich i piaszczystych plaż. Słynna jest tu również Aleja Zakochanych, na której znajdują się dwie ławeczki. Jedna z Romeo i Julią, na drugiej można przysiąść koło Małego Księcia i Róży.
Widok z lotu ptaka na Rewal otrzymałam od Grażyny.

2 komentarze:

  1. Piękna pocztówka. Chyba przejeżdżałam przez Rewal, ale to się niezbyt liczy. hehe Oczywiście i tam chcę zawitać. :D Radosnego dnia kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne foto:) Ja już nie mogę doczekać się lata i plażowania;) Mega lubię pływać w morzu, a ostatnio też przekonałam się do desek sup. Znalazłam i sklep https://gosup.pl/deski-sup-141, może i wy spróbujecie.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania