Przetłumacz stronę

poniedziałek, 28 maja 2018

Złotów

Złotów jest miastem powiatowym położonym na Pojezierzu Krajeńskim nad rzeką Głomią. Leży w sercu historycznej Krajny, między Wielkopolską a Pomorzem. Złotów posiada znakomite warunki naturalne do uprawiania turystyki. Na pobliskich jeziorach można uprawiać sporty wodne oraz wędkarstwo. Atrakcyjnym miejscem aktywnego wypoczynku jest promenada nad Jeziorem Miejskim, na którą składa się 4 kilometrowy ciąg pieszo-rowerowy, pomosty rekreacyjne, most, kładki oraz platforma widokowa. 
Nocny widok na miasto otrzymałam od Edyty T.

3 komentarze:

  1. Jeny, nie słyszałam o tym miejscu, trza pooglądać na Google. :) Bardzo piękna pocztówka, te kolory. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, jak ładnie wygląda to miasto nocą! :) szczerze powiedziawszy jeszcze nie słyszałam o tym miejscu, ale jest warte uwagi. Ja co prawda od wody stronię, więc sporty wodne mnie nie przekonują, ale chętnie pozwiedzałabym takie zakątki Polski :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania