Przetłumacz stronę

niedziela, 10 czerwca 2018

POLAND - Love to be here...

Długo się zastanawiałam jakie pocztówki dziś pokazać. Czy ma być to kolejna polska miejscowość, a może jakaś zagraniczna pocztówka. Tyle mam kartek do pokazania, że trudno jest mi się na coś zdecydować. Dlatego pomyślałam, że to Wy Drodzy Czytelnicy mi pomożecie w podjęciu decyzji co się ukaże w kolejnych postach. Wy wiecie najlepiej co chcielibyście tu zobaczyć, dlatego podzielcie się swoimi pomysłami pisząc poniżej w komentarzach z jakich miejsc powinny pojawić się kartki. Ja oczywiście jeśli tylko mam w swojej kolekcji takie miejsce postaram się spełnić wasze oczekiwania. Możecie podać mi konkretne miejscowości lub też napisać ogólnie np. coś z Podkarpacia, morze, zwierzę, wulkan, Niemcy, państwo Europejskie, itp. Czekam na wasze pomysły. Jestem bardzo ciekawa waszych propozycji.

A tymczasem pokażę Wam kartki z serii Poland - Love to be here..., przedstawiające piękne miejsca naszego kraju. Kartkami z tej serii już się z Wami dzieliłam. Dla przypomnienia możecie je obejrzeć tutaj, tu, tu i tu.
Pierwsza z nich to plaża na Półwyspie Helskim. Więcej moich pocztówek z tego miejsca możecie zobaczyć klikając tutaj.

Kolejna karteczka to Słowiński Park Narodowy, o którym również już pisałam tutaj.

Dwa ostatnie widoki pokazują nasze urokliwe Mazury, skąd też już pokazywałam nie jedną widokówkę. Jeśli macie ochotę je pooglądać kliknijcie tutaj.

6 komentarzy:

  1. Ten pierwszy widoczek bardziej przypomina jakąś ciepłą, egzotyczną i dziewiczą wyspę. Tylko palm brakuje ;) i aż ma się ochotę już, teraz, natychmiast rzucić wszystko i jechać na Hel. Dla mnie jest to rewelacyjne zdjęcie!
    Jeżeli chodzi o podpowiedź dotyczącą pocztówki, to ja z chęcią zobaczyłabym/przeczytała o jakimś mało znanym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycję :) choć jest bardzo, bardzo ogólna, ale postaram się znaleźć kartkę odpowiadającą Twemu życzeniu :D

      Usuń
  2. Weroniko, poproszę coś z Twojego regionu, z Podkarpacia. Tak pięknie tam jest :)
    Z przyjemnością wracam do urlopu spędzonego w Przemyślu i okolicy, z ochotą popatrzę na pocztówki, które Ty zaprezentujesz.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krystyno za pomysł. Z Podkarpacia na pewno znajdę kilka kartek, których jeszcze nie prezentowałam. Najwięcej prawdopodobnie mam z Bieszczad ;)

      Usuń
  3. Wydmy... kocham to miejsce. W tym roku również się tam wybieram. No kocham Łebę i jej okolice. Ostatnia zimowa pocztówka mnie urzekła, wiesz... ja kocham śnieg. :D

    Zobaczyłabym i góry i morze. Zobaczyłabym Włochy, a właściwie to wszystko, co piękne, ciekawe. hehehehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pocztówki i z górami, i z morzem i wiele kartek Włoskich ;) Dziękuję za sugestię, na pewno niebawem coś z tych kategorii znajdzie się na blogu :D

      Usuń

Zapraszam do komentowania