Przetłumacz stronę

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Chile - Parque Nacional Torres del Paine

Od piątku dzięki Dorocie, od której otrzymałam poniższą pocztówkę jestem posiadaczką nowego kraju jakim jest Chile. Jest to widok na Jezioro Nordenskjöld, które znajduje się w jednym z najpiękniejszych parków świata. Narodowy Park Torres del Paine położony jest na południu kraju, w Patagonii. Podziwiać tu można przepiękne górskie szczyty, liczne lodowce i jeziora, a także rzeki i wodospady. W 1978 roku Tores del Paine nadano status rezerwatu biosfery UNESCO. Najwyższym szczytem tego chilijskiego Parku Narodowego jest Cerro Paine Grande, który wznosi się na wysokość 3248 m n.p.m.

5 komentarzy:

  1. Piękna pocztówka. Mam podobną, nieco inne ujęcie i też się nią zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pocztówka!!! Ja jeszcze nie mam Chile w swojej kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale masz śliczną kartkę z Chile! e góry sprawiają wrażenie takich wysokich i potężnych, a ten człowieczek jest taki mały wobec ich potęgi. Niesamowita kartka :) Gratuluję takiej zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę! Zazdroszczę Ci tej pocztówki - nie mogę się na nią napatrzyć!!!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania