Przetłumacz stronę

wtorek, 26 czerwca 2018

Love to be here... c.d.

Dzisiejszy post poświeciłam kolejnym dwóm pocztówkom z serii Poland - Love to be here, natomiast kolejne posty przeznaczę na miejsca, które mi zaproponowaliście. Czekam na kolejne Wasze pomysły, skąd chcielibyście zobaczyć moje pocztówki.
W granicach Rudawskiego Parku Krajobrazowego znajdują się Góry Sokole. Położone są one na północno-zachodniej krawędzi Rudaw Janowickich w Sudetach Zachodnich. Ten niewielki masyw składa się sześciu wierzchołków: Krzyżnej Góry, Sokolika, Browarówki, Rudzika, Łysej oraz Buczka. Znajdują się tu nagromadzenia skałek, blokowisk i pojedynczych bloków skalnych. 
Pocztówkę otrzymałam od Gosi.

Drugą pocztówkę z tej serii, tym razem z widokiem na Jezioro Wolsztyńskie dostałam od Moniki.
Jezioro to znajduje się na terenie Pojezierza Poznańskiego, w północnej części Wolsztyna. Jego powierzchnia wynosi około 124,4 ha. Na jeziorze znajduje się wyspa Tumidaj o powierzchni 1,3 ha. Jezioro jest płytkie, średnia jego głębokość wynosi 2 metry.

1 komentarz:

  1. Jakież piękne pocztówki, no zachwycające. Pojechałabym tam i to bardzo chętnie. Jest tyle cudów, które wcale nie są tak daleko. <3 Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania